لوگوی ارتباط افزار افق
بستن

تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی

شرکت ارتباط افزار افق با بهره گیری از کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات گوناگون در حوزه تعمیرات سخت افزاری، نگهداری و پشتیبانی می باشد. فعالیت های اصلی دپارتمان تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی این شرکت عبارتند از:

  • ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده طی قرارداد های متناسب.
  • بازدیدهای دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات.
  • عیب یابی و تعمیر تجهیزات سخت افزاری از جمله یو پی اس، پرینتر، لپ تاپ، اسکنر، مانیتور و....
تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی

ارائه خدمات تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده طی قرارداد های متناسب:

یکی دیگر از فعالیت ‌های شرکت ارتباط افزار افق در زمینه خدمات شبکه ‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات، خدمات پشتیبانی شبکه و سخت ‌افزار و نگهداری از شبکه‌ های کامپیوتری و سرویس های راه اندازی شده می ‌باشد. پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ ها، مؤسسات و سازمان‌ ها در حوزه انفورماتیک می ‌باشد؛ چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌ های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری و سرویس ‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد. پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری و یا به عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی ‌ترین و مهم ‌ترین فعالیت‌ های بخش این دپارتمان می ‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سخت‌ افزار و نرم ‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه ‌ای از خدمات می ‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می ‌گردد.

ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده

بازدید های دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات:

سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود، به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب، انجام می شود. به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد.

بازدید های دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات

عیب یابی و تعمیر تجهیزات سخت افزاری از جمله یو پی اس، پرینتر، لپ تاپ، اسکنر، مانیتور و....

خدمات پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری را می ‌توان به دو بخش کلی دسته بندی کرد:پشتیبانی سخت افزار شبکه و پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه: پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرور ها، رک، سوئیچ، روتر، دوربین‌ های مدار بسته، سیستم ‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … می ‌باشد.

پشتیبانی نرم افزار شبکه: شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم ‌افزار های شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتا های شرکت، بک آپ گیری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزارهای موجود، مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه و … می ‌باشد.