لوگوی ارتباط افزار افق
بستن
Padvish Cyber Security Solutions

Padvish Corporate

امنیتی فراتر با راهکاری نوین

آنتی ویروس سازمانی Padvish Corporate، یک راهکار نوین برای تامین امنیت نقاط پایانی با ویژگی‌های کاربردی است که این محصول را تبدیل به یک محصول جامع می‌کند. پادویش Corporate به شکل مؤثری در کاهش سطح نفوذ سایبری سازمان تاثیر گذار است.

Padvish Corporate Endpoint Security

با بزرگتر شدن سازمان و گسترش مأموریت‌های آن، سازمان بیشتر در معرض تهدیدات و حملات سایبری قرار می گیرد که در نتیجه به نظارت و کنترل بیش از پیش نیاز خواهد داشت. لذا اتخاذ راهکارهایی که کنترل و نظارت مضاعف بروی نقاط پایانی به ارمغان بیاورد چاره ساز این نیاز است. آسیب پذیریهایی که در سطح سیستم عامل ویندوز شناسایی می‌شوند نیز یکی از نقاط ضعف امنیتی سازمان‌ها به شمار می روند که نیازمند مدیریت و رفع آن ها به صورت مرتب احساس می شود.

آنتی ویروس سازمانی Padvish Corporate، دارای ویژگی‌های جدید و متمایز کننده‌ای می‌باشد و برای کسانی که به دنبال امنیت و کنترل بیشتر در سازمان خود هستند بسیار کاربردی است. پادویش در این محصول تلاش خود را در کاهش سطح نفوذ پذیری سازمان ها با استفاده از ارائه روشهایی برای مدیریت بیشتر نقاط انتهایی گذاشته است. در این محصول قابلیت اسکن و کشف آسیب پذیری‌های سیستم عامل ویندوز و نظارت بر شبکه های مورد اعتماد و شناسایی اتصال به اینترنت می‌باشد. این محصول علاوه بر اینکه تمامی قابلیت‌های محصول Padvish Base را به یدک می‌کشد؛ دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد که آن را به محصول بهتری برای انتخاب تبدیل می‌کند.

Padvish Corporate

Padvish Corporate برای سازمان‌های بزرگ و دارای شبکه فناوری اطلاعات چند منظوره می‌باشد که نیازمند نظارت و کنترل بیشتری بر نقاط پایانی دارد. لایه‌های امنیتی و حفاظتی مضاعف که به منظور مقابله با جدیدترین تهدیدات با بهر‌ه‌گیری از تکنولوژی یادگیری ماشین تقویت شده‌است. همچنین پادویش قادر است گزارشات مهم و یا رخداد‌های خاصی را به مدیر شبکه از طریق ایمیل اطلاع دهد و یا به سرور syslog ارسال کند. رخداد‌هایی نظیر گسترش غیرعادی بدافزار در شبکه، تحت حمله قرار گرفتن شبکه و یا اتصال غیر مجاز دستگاه جانبی به شبکه و موارد متعدد دیگر که ادمین شبکه به سرعت از آن مطلع خواهد شد.

تشخیص بدافزار تنها رسالت آنتی ویروس نیست

مراجعه به سایت‌های خطرناک، اتصال فلش یا موبایل آلوده به سیستم، اتصال کلاینت از طریق اینترنت گوشی یا نصب نرم افزارهای غیر مجاز توسط کاربران و … تمام این کارها می‌تواند امنیت سازمان را به مخاطره بیاندازد و اجرای مأموریت‌ها را با مشکل مواجه کند. یک محصول که صرفا برای شناسایی بدافزار مورد استفاده قرار میگیرد، توانایی کنترل چنین موارد را ندارد. پادویش و کنسول مدیریتی آن به مدیر شبکه اجازه می‌دهد سیاست‌های مدنظر خود را در زمینه‌های فناوری اطلاعات و با توجه به قوانین سازمانی تعیین کند.

Padvish Device Control

کنترل ابزار

پادویش Corporate به صورت خودکار یک بانک اطلاعاتی کامل از سخت افزارهای موجود در نقاط پایانی تهیه کرده و به شما اجازه می‌دهد از اتصال و کندن هر ابزاری مطلع شوید و بر این فرآیند نظارت و کنترل کامل داشته باشید. امکان محدود کردن ابزارهای همچون: فلش، هارد اکسترنال، موبایل، مودم و ... را نیز دارید.

Padvish Web Control

کنترل وب

به سادگی وبسایت‌‌هایی که کاربران اجازه استفاده از آن‌ها را دارند را مدیریت کنید. امکان تهیه لیست سفید و لیست سیاه بر اساس سیاست‌های سازمان توسط مدیر شبکه میسر است. دسترسی به تمامی وبسایت‌ها را مسدود کنید و فقط وبسایت‌های مورد اعتماد را مجاز نمائید.

Padvish Application Control

اپلیکیشن کنترل

پادویش علاوه بر اطلاعات سخت افزاری، اطلاعات کاملی از نرم افزارهای نصب شده بروی نقاط پایانی را تهیه می‌کند و امکان محدودسازی اجرای برنامه‌‌ها چه نصب شده و چه به صورت پرتابل وجود دارد. بدین ترتیب می‌توانید از اجرای ابزارهای غیرمجاز که ممکن است برای شنود شبکه استفاده شوند جلوگیری کنید.

Padvish Internet Connection Detection

تشخیص دسترسی به اینترنت

Padvish Corporate بر اتصالات نقاط پایانی نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه اتصال به اینترنت، به سرعت مدیر شبکه از این موضوع مطلع خواهد شد و نسبت به محدود سازی و برطرف کردن این حفره امنیتی اقدام خواهند نمود.

Padvish Trusted Network

مدیریت شبکه‌های مورد اعتماد

بر شبکه‌های نقاط پایانی نظارت داشته و چنانچه کلاینتی به شبکه‌ای غیر از شبکه های مورد اعتماد تعریف شده، متصل شود؛ شبکه کلاینت مسدود شده و مدیر شبکه از موضوع مطلع خواهد شد. فعال نمودن این قابلیت نقاط پایانی را در برابر انتقال غیرمجاز از طریق تجهیزات شبکه و یا هاردهای NAS مصون می‌کند. شبکه‌‌های مورد اعتماد را تعریف نمایید و از اتصال به شبکه‌های غیرمجاز ممانعت کنید.

Vulnerability Assessment

مدیریت آسیب پذیری سیستم عامل

روزانه آسیب پذیری های جدیدی برای سیستم عامل ویندوز اعلام می شود که برخی از این آسیب پذیری‌ها، بسیار حساس و بحرانی می‌باشند. این آسیب پذیری‌ها به مهاجمین اجازه می‌دهد که بتوانند به سیستم نفوذ کرده و به اطلاعات با ارزش دسترسی داشته و یا ایجاد خرابکاری کنند. لذا این مهم تبدیل به یکی از وظایف مدیر شبکه می‌گردد، که یافتن آسیب پذیری سیستم عامل‌ها و نصب وصله‌‌های امنیتی می باشد. ضمن اینکه سیستم جلوگیری از نفوذ پادویش توانایی شناسایی این رفتارهای ناهنجار را دارد، Padvish Corporate با بهره‌گیری از ویژگی Vulnerability Assessment به صورت منظم نقاط پایانی را بررسی کرده و اطلاعات کاملی در خصوص آسیب پذیری‌های موجود، وصله‌های امنیتی نصب شده و وصله‌های در انتظار نصب ارائه می‌دهد؛ تا با ارائه گزارش آن به مدیر شبکه، کمک کند تا فرآیند رفع آسیب پذیری‌های شناخته شده راحت‌تر و دقیق تر اجرا شود. مدیریت آسیب پذیری‌های سیستم عامل شامل موارد زیر است:

  • گزارش جامع از نوع، میزان و گستردگی آسیب پذیری‌های موجود
  • دسته بندی بر اساس میزان خطرناک بودن و مدیت حیات آن در سازمان
  • بررسی جزئیات وصله‌های نصب شده و در انتظار نصب

بررسی ویژگی‌های آنتی ویروس‌‌های پادویش Base و Corporate

ویژگی‌ها و قابلیت‌هاPadvish BasePadvish Corporate
محافظت در مقابل پیچیده‌ترین بدافزار‌ها
  • بدافزار‌های بدون فایل و چندریختی
  • باجگیر‌ها و ماینر‌ها
  • کمترین زمان پاسخگویی با بهره‌گیری از تکنولوژی ابر پادویش
پیشگیری از نشت اطلاعات
  • کنترل جریان اطلاعات از مسیر دستگاه‌های جانبی داخلی و خارجی
پیشگیری و مسدودسازی حملات تحت شبکه
  • مکانیزم پیشگیری از نفوذ
  • افزودن حمله‌کننده به لیست سیاه جهت جلوگیری از گسترش حمله
  • پیشگیری از اکسپلویت‌های جدید
سیستم مدیریت مرکزی و یکپارچه
  • پشتیبانی از ساختار سلسله مراتبی سازمان برای گروه بندی کلاینت ها
  • سیستم گزارش گیری جامع با قابلیت سفارشی سازی
  • مشاهده دارایی های سخت افزاری سازمان
مدیریت آسیب‌پذیری‌ سیستم‌عامل‌های سراسر سازمان
  • گزارش جامع از نوع، میزان و گستردگی آسیب‌پذیری‌های موجود
  • دسته‌بندی براساس میزان خطرناک بودن و مدت حیات‌ آن‌ها در سازمان
  • بررسی جزئیات وصله‌های نصب شده و نصب نشده
کنترل دسترسی به اینترنت
  • تشخیص اتصال بدون مجوز کلاینت به اینترنت
  • گزارش‌گیری از ارتباطات اینترنتی مشاهده شده
مدیریت شبکه‌های مورد اعتماد
  • قابلیت تعریف شبکه‌های مورد اعتماد
  • جلوگیری از دسترسی کلاینت‌ها به شبکه‌هایی بجز شبکه‌های مورد اعتماد تعریف شده
  • گزارش‌گیری جامع از موارد نقض سیاست‌های تعریف شده در شبکه‌های مورد اعتماد