لوگوی ارتباط افزار افق
بستن
Padvish Cyber Security Solutions

Padvish Base

راه حلی مطمئن برای محافظت از اطلاعات حیاتی سازمان

Padvish Base یک آنتی ویروس سازمانی است که دارای تکنولوژی‌های متعدد و لایه‌های امنیتی مختلفی برای تامین امنیت شبکه سازمان می‌باشد. همچنین با بهره‌گیری از کنسول مدیریتی پادویش نظارت بر نقاط پایانی بسیار آسان خواهد شد.

Padvish Base Endpoint Security

چه یک شرکت نوپا و کوچک و چه یک سازمان بزرگ، به منظور در امان ماندن اطلاعات حساس خود از خطرات و تهدیدات سایبری و جلوگیری از خسارت احتمالی که به دلیل آلودگی بدافزاری رخ می‌دهد؛ نیازمند اتخاذ یک راهکار امنیت شبکه می‌باشید. آنتی ویروس‌های سازمانی و یه با اصطلاح درست‌تر، راهکارهای امنیت نقاط پایانی، نرم افزارهایی هستند که وظیفه‌شان محافظت، کنترل و نظارت بروی نقاط پایانی و ایستگاه‌های کاری است. بدون چنین راهکارهایی شبکه سازمان به شدت آسیب پذیر و مستعد هدف قرار گرفتن توسط سودجویان و مجرمان سایبری می‌باشد.

تعداد بدافزارهایی که روزانه با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم سرسام آور است؛ از فلش USB که به صورت روزانه استفاده می‌کنیم، فایلهایی که از اینترنت دانلود می‌کنیم و حتی ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید؛ احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به بدافزارهای متعددی آلوده شده باشند. در صورتی که از این بدافزارهای جلوگیری نشود، باعث کندی سیستم، از بین رفتن فایل‌ها، درگیری مضاعف منابع سیستم و مشکلات بسیاری خواهند شد. به نظر می‌رسد استفاده از راهکار امنیتی که دارای چندین لایه محافظتی و کنترلی باشد چاره کار است.

Padvish Base

آنتی ویروس بومی پادویش Base، یک راهکار محافظتی نوین برای تامین امنیت سایبری سازمان‌ها می‌باشد. پادویش مجهز به چندین لایه محافظتی می‌باشد که توانایی مقابله با هر نوع بدافزاری؛ شامل: تروجان، کرم، ویروس، روت‌کیت و غیره را دارد. همچنین لازم به ذکر است که آنتی ویروس پادویش Base مجهز به ضدباج‌گیر قدرتمندی می‌باشد که دارای 4 لایه محافظتی مجزا می‌باشد و با نظارت عمیقی که در سیستم شما انجام می‌دهد، جدیدترین و ناشناخته ترین تهدیدات باج افزارها را تشخیص و دفع خواهد کرد.

محافظت همه جانبه

معماری محافظتی پادویش که دفاع در عمق (Defense in Depth) نامگذاری شده است، دارای چندین تکنولوژی به روز می‌باشد که به شکل مؤثری با یکدیگر در تعامل هستند و با تحت نظارت قرار دادن کلیه مسیرهای احتمالی ورود بدافزار به نقاط پایانی، تهدیدات را به سرعت شناسایی و از پیشروی آنها جلوگیری کنند.

Padvish Threat Protection

Threat Protection

موتور تشخیص و شناسایی بدافزار پادویش، مجهز به چندین تکنولوژی جهت تشخیص و پاکسازی انواع اقسام بدافزارها را دارد. موتور پادویش قابلیت رمزگشایی Packer، شبیه سازی اجرا، اسکن حافظه، اسکن روت کیت، رجیستری و ... دارد و با تکیه به پایگاه امضاء خود که به صورت روزانه به روزرسانی می‌شود توانایی شناسایی انواع خانواده‌های بدافزاری را دارد. همچنین آنتی ویروس پادویش به مکانیزم پاکسازی در زمان بوت سیستم عامل نیز مجهز می‌باشد و توانایی از بین بردن تهدیدات قبل از شروع به کار سیستم عامل را دارد.
موتور هوش مصنوعی پادویش با استفاده از روش‌های یادگیری ماشین و تمرکز بر ویژگی‌های متمایز کننده بدافزار از فایل سالم امکان تشخیص و شناسایی گونه‌های ناشناخته و نمونه‌های جدید بدافزارها را فراهم می‌کند.
پادویش مجهز به شناسایی بر اساس رفتار نیز می‌باشد بدین صورت که با زیر نظر گرفتن اجرای برنامه های و عملیاتی که توسط پردازه‌ها انجام می‌شود رفتارهای خطرناک را تشخیص داده و از ادامه هرگونه فعالیت مخرب جلوگیری می‌کند. این مؤلفه امنیتی در شناسایی باج افزارهای جدید و شناخته نشده بسیار مؤثر است.
شبکه ابری پادویش با پردازش لحظه‌ای اتفاقات بدافزاری در سطح کاربران پادویش، رفتارهای مشکوک و بدافزارهای نوظهور را شناسایی و از فعالیت مخرب آنها جلوگیری به عمل می‌آورد.

Padvish Intrusion Prevention System

Network Protection

آنتی ویروس Padvish Base مجهز به فایروال نیز می‌باشد که توانایی کنترل دسترسی برنامه‌‌ها در استفاده از شبکه، در هر دو جهت ترافیک ورودی و خروجی را دارد. سیستم تشخیص و جلوگیری از نفوذ (IDS/IPS) با بررسی ترافیک شبکه، جلوی انواع حملات را این طریق را گرفته و مانع از پیش روی بدافزار و قبل از رسیدن به سیستم شما متوقف خواهد شد. قابلیت نظارت بر پوشه‌های تحت شبکه، ریموت دسکتاپ و مسدودسازی آدرس آی پی‌هایی که بیشترین حملات را از آن‌ها اتفاق افتاده است را دارد.

Padvish Data Leakage Prevention

Data Leakage Prevention

سیستم جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از آن سیستم‌هایی است که وجود آن در یک سازمان بزرگ احساس می‌شود. این سیستم دارای چندین تکنولوژی است که توانایی ایجاد محدودیت در استفاده از دیوایس‌های جانبی، اپلیکیشن . صفحات وب را دارد. افزون بر این موارد، تمامی فایل‌های جابجا شده از نقاط پایانی و دیوایس‌های ذخیره ساز جانبی توسط پادویش گزارش گیری می‌شود و در شناسایی نقاطی که افشای اطلاعات صورت گرفته مؤثر می‌باشد.

Padvish Anticrypto

در برابر باج گیرها محافظت کنید

ضدباج‌گیر پادویش نیز در آنتی ویروس Padvish Base تعبیه شده که دارای مکانیزم‌های چند لایه و تودرتو، محافظتی عمیق از فایل‌های شما می‌کند. مکانیزم‌های ضدباج‌گیر پادویش به صورت رفتاری عمل می‌کند؛ پادویش با نظارت دائم بر وقایع اتفاق افتاده در سیستم رفتارهای مشکوکی که ممکن است از سوی یک باج افزار انجام شود را شناسایی و از آن جلوگیری می‌کنند. پادویش همچنین دارای چندین مکانیزم دیگر همچون، بکاپ گیری روزانه، Tamper Attempt، MBR Protection و طعمه گذار نیز می‌باشد که رابطه تنگاتنگی با یکدگیر داشته و باج افزار را دام خود می‌اندازد.

Padvish Management Console

مدیریت یکپارچه

در شبکه‌های بزرگ، وجود کنسول مدیریتی یکپارچه که بتوان از طریق آن تمامی کلاینت های موجود در شبکه را به شکلی مناسب مدیریت نمود، ضرروری است.
برخی از امکانات پادویش برای سازمان‌های بزرگ:

  • امکان تعریف سلسله مراتبی کنسول‌های مدیریتی
  • حداقل استفاده از پهنای باند و قابلیت مدیریت زمان و نحوه توزیع به روزرسانی‌ها
  • امکان توزیع کلاینت به کلاینت(P2P) به روزرسانی به صورت خودکار یا سفارشی
  • امکان تعریف سطوح مختلف برای کاربران و ادمین
  • امکان تقسیم وظایف و گروه‌های کلاینت‌ها بین ادمین‌ها
  • انواع روش‌های خودکارسازی از کشف و نصب کلاینت‌ها، تا گروه بندی خودکار، گزارش گیری و ...

سایر ویژگی‌های پادویش Base

4045 4588

اسکن قدرتمند و سریع

پادویش با بهره‌برداری از الگوریتم‌های پیشرفته کمترین تأثیر روی بروی کارایی سیستم می‌گذارد و همچنین زمان اسکن را به حداقل ممکن می‌رساند.

4045 4582

محافظت مستمر و به روز به کمک شبکه ابری

فناوری شبکه ابری پادویش هرگونه تهدیدات ناشناس جدید تشخیص داده و در اولین به روزرسانی پاسخ مناسب ارائه می‌گردد.

4045 4589

پشتیبانی مطمئن با فناوری بومی

یک تیم پشتیبانی متخصص و مسلط به فناوری روز جهانی در مقابله با ویروس‌ها که همیشه آماده ارائه خدمات می‌باشند.

4045 4586

دیوار آتش چند لایه

دیوار آتش که در دو لایه برنامه و شبکه ارتباط درون و برون سازمانی را کنترل می‌کند.

4045 4587

رهایی از فلش‌های ویروسی

با استفاده از قابلیت UMP نگرانی شما از انتقال ویروس به کامپیوتر را برای همیشه برطرف می‌کند.

4045 4580

موتور هوشمند شناسایی بدافزار

پادویش، با بهره‌گیری از موتور تحلیل هوشمند که امکان شناسایی و مقابله با ویروس‌های ناشناخته جدید را به شما ارائه می‌کند.