لوگوی ارتباط افزار افق
بستن
Padvish Cyber Security Solutions

Padvish SD

مدیریت فناوری اطلاعات سازمان به صورت جامع در کنار امنیت حداکثری

Padvish SD در کنار محافظت از کلاینت‌های سازمان، مدیریت دارایی‌های فناوری، مدیریت خدمات پشتیبانی و رخدادها را به صورت جامع فراهم می‌کند. این محصول با رویکرد ITIL و ITSM طراحی گردیده تا مدیریت فناوری اطلاعات به شکلی اصولی و استاندارد ممکن شود.

پادویش SD

تاثیر شبکه‌های کامپیوتری در رشد کسب و کارها و تکیه روز افزون سازمان‌ها به راهکارهای فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بهتر غیر قابل چشم پوشی است. اما در این میان مسئله پشتیبانی کارا و بهینه‌ی خدمات فناوری به یک چالش جدی تبدیل شده است. برای حل مشکلات مدیریتی فناوری اطلاعات راهکارهایی ارائه شده که ITIL (IT Infrastructure Library) مطرح‌ترین آن‌ها می‌باشد. این رویکرد سیستماتیک در مدیریت سرویس‌های فناوری اطلاعات باعث کاهش ریسک، تقویت ارتباط با مشتری، بهره‌وری در مخارج و ایجاد یک محیط IT باثبات و پایدار که مقیاس پذیر و منعطف می‌شود.  استفاده از راهکاری که مبتنی بر این رویکرد باشد در مدیریت یکپارچه فرآیندهای پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات در نهایت باعث بهره‌وری بیشتر و مدیریت بهتر منابع انسانی و دارایی‌های با ارزش سازمان خواهد شد. ITIL دارای 7 اصول اصلی می‌باشد:

1.       تمرکز بروی ارزش

2.       وضعیت فعلی نقطه شروع است

3.       دریافت بازخورد لازمه پیشرفت است

4.       همکاری و ارتقاء دید

5.       مسائل را به صورت کلی ببینید

6.       مدیریت را ساده و کاربردی نگه دارید

7.       بهینه سازی و خودکارسازی کارها

Padvish SD (Service Desk)

Padvish SD (Service Desk) راهکاری مبتنی بر چهارچوب ITIL و تجربیات موفق در این زمینه است که در مدیریت فرآیندهای پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات و به طور کلی مدیریت فناوری اطلاعات به کمک مدیران فناوری می‌آید. Padvish SD علاوه بر تامین امنیت نقاط پایانی سازمان شما تحت هر یک از محصولات امنیتی همچون Base، Corporate، EDR و MDR امکانات مدیریت دارایی، پشتیبانی و پیکربندی فناوری اطلاعات را تحت میزکار امن پرداز (McAP) برای سازمان شما به ارمغان می‌آورد. میزکار امن پرداز کاربران، مشتریان و کارشناسان را در سه سطح پشتیبانی مدیریت می‌کند و فرآیندهای IT را از میز خدمت تا پروژه و زیرساخت را به صورت جامع شامل می‌شود.

قابلیت‌های اصلی

Padvish SD برادر بزرگتر نسخه AM می‌باشد، یعنی علاوه بر تمام قابلیت‌های آن ویژگی‌های بیشتری برای ارائه دارد. از قابلیت‌های Padvish SD می‌توان به سامانه ITSM، مدیریت دانش، تیکتینگ، چارت سازمانی، درخت خدمات، موتور ارجاعات هوشمند و رضایت سنجی کاربران بهره‌مند شوید. این محصول با دارا بودن کنسول یکپارچه تیکتینگ که امکاناتی برای ثبت سریع و آسان تیکت، موتور ارجاعات هوشمند، تعریف SLA برای سرعت در خدمت رسانی، کاهش فرآیندهای کاغذی، محاسبه هزینه‌های پشتیبانی و ده‌ها امکانات دیگر؛ در کنار تأمین امنیت نقاط پایانی، سازمان را از چندین سامانه دیگر بی نیاز می‌کند.

incident management

مدیریت رخداد

• ایجاد فرآیند اخد تایید درخواست‌های مهم از مدیران کاربر
• ارجاع هوشمند تیکت به کارشناسان بر اساس جزئیات آن
• مدیریت مرکزی کلیه تیکت‌ها توسط میز خدمت (Service Desk)
• تعریف فعالیت‌های موازی و سریالی برای یک تیکت
• گردش کاری منعطف جهت فرآیندهای چند مرحله‌ای
• اخد تایید کاربر پس از انجام کار هر تیکت

مدیریت پشتیبانی در پادویش

مدیریت پشتیبانی

• کارتابل اختصاصی تحت وب برای هر یک از کارشناسان و تیم‌ها
• اطلاع رسانی کارهای جدید از طریق SMS و EMAIL
• تعریف دقیق SLAهای انجام کار برای پیمانکاران
• پشتیبانی کامل از تقویم تعطیلات و ساعات کاری سازمان‌ها
• تعریف زمان و هزینه برای هر یک از خدمات پشتیبانی
• لیست انجام خدمات برای ثبت گزارش هر کار

مدیریت پیکربندی در پادویش

مدیریت پیکربندی

• اسکن خودکار اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم‌ها
• به روزرسانی خودکار اطلاعات بعد از Boot سیستم در شبکه
• مدیریت تغییرات، هزینه‌ها و تاریخچه کامل تجهیزات IT
• به روزرسانی اطلاعات سازمانی و اموالی تجهیزات توسط کاربر
• مدیریت چرخه‌ی کامل عمر یک تجهیز (انبار، تعمیر، اسقاط و ...)

گزارش گیری و آمارگیری در پادویش

گزارش‌ها و آمارهای متنوع

• آمار عملکرد دقیق تیم‌ها و کارشناسان پشتیبانی
• آمار درخواست‌ها و مشکلات کاربران سازمان
• آمار هزینه‌های پشتیبانی به تفکیک
• آمار هزینه‌های پشتیبانی به تفکیک چارت سازمانی
• آمار مصرف قطعات به تفکیک از جنبه‌های مختلف
• آمار ظرفیت و ویژگی‌های قطعات مهم سیستم
• گزارش از جزئیات کامل سیستم‌ها
• آمار کامل دارایی‌های IT سازمان به تفکیک از جنبه‌های
مختلف • و ده‌ها گزارش دیگر که به سادگی امکان ایجاد آن‌ وجود دارد