تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی

شرکت ارتباط افزار افق با بهره گیری از کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات گوناگون در حوزه تعمیرات سخت افزاری، نگهداری و پشتیبانی می باشد. فعالیت های اصلی دپارتمان تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی این شرکت عبارتند از:

  • ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده طی قرارداد های متناسب.
  • بازدیدهای دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات.
  • عیب یابی و تعمیر تجهیزات سخت افزاری از جمله یو پی اس، پرینتر، لپ تاپ، اسکنر، مانیتور و....

ارائه خدمات تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده طی قرارداد های متناسب:

تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی

یکی دیگر از فعالیت ‌های شرکت ارتباط افزار افق در زمینه خدمات شبکه ‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات، خدمات پشتیبانی شبکه و سخت ‌افزار و نگهداری از شبکه‌ های کامپیوتری و سرویس های راه اندازی شده می ‌باشد. پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ ها، مؤسسات و سازمان‌ ها در حوزه انفورماتیک می ‌باشد؛ چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌ های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری و سرویس ‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد. پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری و یا به عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی ‌ترین و مهم ‌ترین فعالیت‌ های بخش این دپارتمان می ‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سخت‌ افزار و نرم ‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه ‌ای از خدمات می ‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می ‌گردد.

بازدید های دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات:

ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از سرویس های راه اندازی شده

سرویس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود، به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب، انجام می شود. به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات قطعه برای مجموعه به حداقل برسد.

عیب یابی و تعمیر تجهیزات سخت افزاری از جمله یو پی اس، پرینتر، لپ تاپ، اسکنر، مانیتور و....

بازدید های دوره ای جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات

خدمات پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری را می ‌توان به دو بخش کلی دسته بندی کرد:پشتیبانی سخت افزار شبکه و پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه: پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرور ها، رک، سوئیچ، روتر، دوربین‌ های مدار بسته، سیستم ‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … می ‌باشد.

پشتیبانی نرم افزار شبکه: شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم ‌افزار های شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتا های شرکت، بک آپ گیری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزارهای موجود، مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه و … می ‌باشد.